Oj vad klyschigt " nu har jag en blogg"- inlägg detta kommer att bli

Om jag vann en Oscar, eller möjligtvis en Emmy för min fina webblogg skulle jag tacka Jonna Bouvin http://jbouvin.webblogg.se/ för sitt hårda arbete på min layout. Jag avskriver mig äran till hur denna blogg kom till, och ger Jonna statyetten( om det inte var så att man inte får skänka eller sälja bort den, utan att först erbjuder Academy Awards att köpa tillbaka Oscarn för 1 dollar).

Jag är rädd att det här kommer att föda ett starkt beroende eller ett tvång att skriva. Ironin i detta är att jag har skrivpass på 9 h i veckan i skolan och det går ingen nöd på mig. Om min huvudräkning var bättre skulle jag kunna ränka ut exakta hur många timmar jag har spenderat på att skriva, men den är inte vad den borde, min huvudräkning. Det här är ett bra ställe att öva på min stavning, skrivarsätt och vana, för det är dethär jag vill syssla med. Skriva- helst krönikor eller artiklar, jag satsat högt. har förövrigt sökt jobb på Stockholms City som krönikör, kanske något kommer upp här. You never know.
(här skulle ett klatschigt avslut komma som jag upprepar varje inlägg men jag måste komma på något först).

RSS 2.0