Såå ute

Jag har under mina dagar kommit på flera saker jag måste få 
dela med mig av .

Jag förstår syftet med att köpa majblomma- för att signaler till alla småbarn att jag inte vill ha fler. Det som får en att köpa är ju inte deras små kroppar eller ljusa oskuldsfulla röster. Inte heller är det ögonen som tittar upp på en. NEJ det är för att dom är överallt. Dom delar sig som celler.

Det känns väldigt högstadiet att säga strula. "Jag strulade med värsta snygga killen igår, han var värsta bra på att strula"

Varför har alla ungdomar som åker moped har prasselbyxor. Det är bortom mitt förstånd.

Hemma

Nu är jag hemma igen. I riket jag kallar mitt eget. Man märker på en gång att man har anlänt för att trevlighetsgraden på främmande människor skönt radikalt på bara några timmar. 

det har varit stressigt i UK så jag har inte hunnit informerat mina läsare om vad som har hänt. 

Jag hade en nära-döden-upplevelse: Vi sitter inne i Rum Lyra för att umgås. Vi har just berättat om en rolig bajshistoria när jag får cola i fel strupe. Detta brukar kunna åtgärdas med upprepade hostningar, men inte denna gång. Jag hostar och hostar. Hostar tills jag känner hur luften inte kommer ner, ställer mig upp. Alla tittar på mig och börjar diskutera hur de ska göra och vad man gör. Jag hoppar av panik och hostar till tårarna rinner. Till slut kommer luften ner och jag kan sakta återhämta mig. 

Fyfan för det. 


vad har hänt med Justin Timberlake. Sen när blev han en Feat.-artist, som lil'wayne. Som är med i allas videos men aldrig sjunger borsätt från nårga uhuhuh och yhea yhea. Han har gått ner sig som fan.

Adjökens Adjö



RSS 2.0