I betongdjungeln

Jag kommer alltid i tid. Alltid. I tid för mig är tio minuter tidigt. Idag var jag sen. Jag fattar inte kloka beslut när jag är stressad. Denna dag var beviset.

Tåget rullar in på stationen och stannar, mannen framför mig öppnar dörren och kliver av, efter det börjar tåget rulla igen. Jag tittar rakt ut och känner en djurisk dragningskraft ta tag i mitt förnuft och dra mig ut ur vagnen. OCh det är vad som händer. jag hoppar av tåget i rullande fart. Jag hopade av tåget i farten. Jag klev av som en FBI-agent och gled igenom centralen on a mission to kill. Men vart var mina Horatsio Crane glajjor?


Jag kunde ha dött. 

Låt mig komma i tid

Adjökens Adjö

Kommentarer
Postat av: Jonna

värsta james bond

2009-02-19 @ 18:38:35
URL: http://jbouvin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0