The Krog

Det var lyckat:

Jag började nästan bråka med två tjejer under Elouise, det kändes skönt. Jag kom fram och visade min torso, drog in luft i lungorna och viftade med armarna, jag var som ett handjur som ska visa sig störst. Och det var jag. 

Några killar betedde sig illa och försökte förstöra för mitt crew när vi dansade genom att hoppa in i vår cirkel och dansa. Då puttade jag ut honom och gick fram till honom och battlade ut den djäveln. Sen vände jag på klacken och återgick till mitt entourage. 

Jag dansade tryckare som man gjorde i fyran, kravlöst. Det kändes bra. Det bör dock understrykas att min danspartner inte gick i fyran, det skulle inte kännas skönt. JAg gillar inte små pojkar. Jag gillar män.

Jag tror( eller hoppas på) att det var en man i keps som gjorde en undersökning på de sociala etikettreglerna genom att bryt dem. Han gick helt sonika fram till kvinnor och tittade på dem och gick jättenära för att sedan frysa ut dom från deras grupp. Det var som en mental våldtäkt. 

En man såg ut som Gandhi, som ung. 

En man hade för stor kropp för sitt eget bästa.


Adjökens Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0