10 orsaker att hata mig

1. Jag ger mig aldrig och kan aldrig erkänna att jag har fel. Vilket jag aldrig har.

2. Jag kan inte föra en givande konversation på datorn, på grund av att jag ärtekniskt handikappand

3. Jag tenderar att relatera allt som sägs till VÄNNER-avsnitt

4. JAg är en språkfarsist

5. Jag kan inte vara spontan

6. JAg är allergisk mot allt man vill bjuda mig på

7. Jag har ett sjukigt trevligt morogn humör.

8. Jag avbryter folk mitt i meningar för att prata om mig själv i osammanhängande meningar i hög hastighet

9. Jag kan inte hålla ögonen öppna när lampan släcks och filmen sätts igång.

10. Jag tycker att jag är rolig


En anledning til att inte hata mig

1. Jag gjorde nyss en lista .



Adjökens Adjö

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt morgonhumör är sexigt.obs, kolla min bdb i lördag

2008-04-15 @ 21:55:23
URL: http://videotejp.bilddagboken.se
Postat av: Jonnis

jag gillade verkligen den här listan sjukt mkt. kan nog varit din bästa hittills. funderar faktiskt på att göra en likadan. en 10 orsaker att hata jonna lista. ska knåpa på en och lägger upp den när den är tillräckligt bra :D

2008-04-18 @ 10:26:10
URL: http://jbouvin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0