apelsinmarmeladrostatbrödmackor

Idag var dagen tråkigt, som det flersta dagarna är om man sammanställer alla roliga händleser med alla tråkiga och sedan mäter dem mot varandra, kanske i ett stapeldialgram. I dag fick vi prova på stå-upp komidi på estradpoesi lektionen. JAg är inte så rolig som jag trodde att jag var. Det kändes jobbigt. JAgdrog ett skämt om att jag inte har några intressen och vågar inte riktigt ljuga ihåp några för om jag skulle vara med i Extreame home makeover vill inte jag ha ett fult hus på grund av någon nödlögn för at dämpa min ångest över att inte ha intressen. JAg gjorde sedan en imitation av Ty Pennigton. Heter han det ?is så fall låter det skrattrestande likt PEddington, det lilla gossedjuret som gillar apelsinmarmeladrostatbröndmackaor.

Idag pratade vi om namn i skolan, vår lärare pål har fått ett barn. eller fått och fått han har varit en aktiv del i skapandet , mindre aktiv i förlösandet med fått vet jag inte om det är det rätta ordet. Nåväl han har en son. JAg frågade vad hans dotter hetten då sa han:
-Jag vet inte jaghar ingen dotter.
Jag skämdes lite och frågade vad hans son skulle heta.
- Simon tror jag .
Det är ett fint namn jag hara bara bra erfarenheter av det namnet. Det är viktigt när man väljer namn.

Nu ska jag studera så hjärnan får arbeta lite.



Top  5 filmer och teveserier som får mig att gråta.
1. Pearl Harbour - jag grät inte när jag såg den , men efteråt när det sjukigt in att Josh Ha
Adjökens Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0