Att vakna och inse att den dagen är förstörd

Jag hade ställt klockan på 07.34 jag vaknade inte 07.34, jag vaknade av vad jag trodde var en hårfönstävling för jättar utanför mitt fönster. Men ack så fel man kan ha när man pendlar mellan Jonna, medvetandet och drömmar. Det var de där jälva byggarbetarna som höll på mitt sitt förbannade byggskit. Jag vaknade och gick upp, och insåg hur illa jag mår av pollen.

Jag skulle skicka iväg ett  " jag är klar, kom och hämta mig "-sms till Jamila funkade inte min telefon. Då slog min tanke mig i huvet, jaghade ringt in en 200 kronors spärr på mobilen, och jag hade för lite pengar för att häva den.  Asshole på mig.


Inte ens hissen funkade.


Adjökens Adjö

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar hur fint du endå fick in mig där :)

2008-04-29 @ 21:59:40
URL: http://jbouvin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0