Det finns en tid då tid är allt

I morse gick jag upp cranky som alltid en måndags morgon. Bob geldof och jag håller med varandra, " we don't like mondays" nej det var en löng, han skrev om en teje som inte ville gå till skolan men hennes pappa tvingade henne då gick hon in i sin skola och sköt mot elver och lärare, När polisen sedan frågade varför sa hon Idon't like mondays. Så jag håller inte riktigt med om låten. Fast ganska mycket.

Jag åkte tåg till skolan, suprise suprise. Vi hade engelska  . Ibland blir jag sur på min klass.

LÄraren : idag ska vi förbereda oss för det nationella prov vi ska ha på torsdag. Det blir det muntliga i engelska . ( hon skriver på talvan) Därför ska vi kolla på några gammla och se hur de har löst uppgiften de fick. Nästa lektion ska ni få era uppgifter på den skriftliga delen. ( läraren delar ut papprena hon nyss har pratat om)
eleverna kolla på papprerna och vet vad dom ska göra
Elev X: vad är det här för papper.
Lärare: det är gamla nationella prov vi ska titta på idag .
Elev x : varför det?
Lärare: För vi ska kunna förbereda oss för våra nationella prov. Tills på torsdag.
Elev X: VA? SKA VI HA NATIONELLA NU PÅ TORSDAG???
MArtinas tankar: vtf? hon sa ju nyss, aldelse nyss, precis nyss, innan du öppnade din mun fick vi infon, lever du i ett akvarie jälva guldfisk. FÖR I HELVET!!
martina : hmpf....( martina ger henne dödens min)

Idag hade vi estradpoesi. Vi skulle framföra en text med motsatta känslor än vad texten andyder. JAg läste en text om att dö in public , jag famförde den som om att dö mest var en börda och lite som att ha en förkylning. Sen fick jag läsa en text som en döende. JAg typ hosta och stonkade hest genom hela texten. HUR FAN LÅTER EN DÖENDE? då måste man ju väga in faktorer som hur dog den och vadhade den för relation till människor omkring? . MIn kära vän Sonja skulle läsa och vara jätteglad. Hon är alltid Jätteglad och alla skrattade gott åt hennes färdigheter.


TOP 5  svenska musiker som mer eller mindre försvann
1. Tityo
2. Feven
3. Kinda - tror jag hon hette sjöng en låt som hette hate you tror jag
4 Lambretta
5 Lilleman

Adjökens Adjö

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag hatar oxå måndagar :(
men jag tror ja hatar tisdagen mer den här veckan faktiskt :/
ett plus idag är iallafall att du nämnde mig i din
blogg :P
xoxo

2008-04-07 @ 21:28:46
Postat av: Sonja

Jag hatar oxå måndagar :(
men jag tror ja hatar tisdagen mer den här veckan faktiskt :/
ett plus idag är iallafall att du nämnde mig i din
blogg :P
xoxo

2008-04-07 @ 21:29:24
Postat av: jonni

kindas gonna freak you out

jadu. den här helgen blir nog en lugn en. ett extra stort plus är att jag är ledig på fredag. ska jobba lite på torsdagskväll ist. jag har ont i magen, kanske blindtarmen. fast det tror jag inte

2008-04-08 @ 18:49:18
URL: http://jbouvin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0