Drop it like its hot!

Idag håller jag på att plugga, men för att förgylla en tråkig söndag, som denna är lyssnar jag på gammal hip hop. JAg älskade Shaggy när jag var liten, varför för i helvet sa ingen till mig att låten jag älskade mest handlade om att någon var otrogen och satt på någon i duschen! JAg var typ 10 och ingen sa något. It wasent me. Man hör inte ens vad Shaggy sjunger , det är som ett påhittat spårk, typ rövarspråk. NU lyssnar jag på Addis black Widow. City High med What would you do? också något som något borde tagit ansvar för och berätta vadden handlar om.

top 5 saker att vara heta som
1. Som gröt.
2. som smält ost i en toast
3. Som varmvattenröret i duschen
4. asfalt på sommaren
5. som skärgårdsdoktorn

Adjökens Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0