Gäst

jag har en gäst här, innan var justina här , nu är hon hemma hopas jag. Annars kanske hennes päron blir sura för hon skulle varit hemma för hela tio minutr sedan. Vi pratade barometergratan minnen, alltid lika härligt. MIn andra gäst svara på namnet Viktor, men just nu svara han inte alls, han sover nämligen. JAg tror nog att jag är trött, för vi kollade lite på nilecity och sedan när jag kollade till min vänstra sida så sov han, som ett litet barn. JAg vill inte att han ska ssova för jag vill prata, men det blir ju lite psykpstient varning på mig och jag pratar till någon som sover. Eller ett grey's anatomy avsnitt, som när Burk säger till vad han tror är sovande Christina att han älskar henne. Problemet är att detta inte är en dramaserie, jagska inte säga till viktor att jag älskar honom och viktor låssassover inte.
jonna är som en god vän ska var och försöker komma på väckningssätt. Först sa hon kasta vatten, detta är ett uttryck för att kissa, men det var inte det hon menade. HOn menade att jag skulle kasta vatten. JAg vet inte om jag förmår. jagska göra ett försök till en lite klapp på kinden.  det gick inte, han vaknade heller inte av min kroppstyngd. Jag fick ingen respons när jag hotade med hjärt/lungräddning, trots att det är farligt att utöva på en andande människa.

Bajs på sömnen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0