Ibland är jag en människa

JAg sitter på lektionen, och som det flseta lektionerna är jag en aktiv och givande student. Jag borde skriva på min nya novell om en bussschafför som inser att hans liv inte är värt något och om någons liv skulle offras för männinskan överlevnad skulle han vara en kandidat, om han var en person folk visste om. Nåja, min idé´är bestämd och jag har lite najsa formuleringar, my work here is done. Appropå engelska lämnade jag in mitt arbete igår eftermiddag om Shakespeares liv och hans pjäs Hamlet. Jag jämförde William med Quetin Tarantino. Spex på mig.

MIn förra novell handlade om mitt liv och uppväxt, men mer targisk än jag vill påstå att sanningen är. Svart humor har blivit lite av min grej.

Adjökens Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0