Like a fish in the sea

Den låten är bra. om man tar en stund av sin vardag och tänkaer på den. Idag borde jag ha prisetrat på topp, vi hade matte prov. Martina gick ganska snabbt efter att ha avklarlat endast G-uppgifter och en VG- uppgift. Min taktik att plocka fram matteböckerna vid 10, och studerar undertiden 100 höjdare var på teve var inte en briljant idé, en av de ganska crapy ideérna jag har fått för mig. JAg kände att jag var on the top of my game i går när jag slog igen boken för att åtnjuta riktigt bra teve. I dag efter att ha vaknat kvart i 6 haft en två och en halv timmes lektion på morgonen för att sedan inte äta lunch kände jag mig inte helt OK när provet satt igång. det var skrattretande att jag inte visste bättre.

Idag är det chill, ska få jonna att hjälpa mig med att skapa en ny hotmail. Trots att min har blivit lite att ett stående skämt, som är allmänhet måste jag kunna tas seriöst i sånda krystade sammanhang. Som att skriva sin mail i en jobbansöka och antyda på att man är het och en lite björn som dricker supersaft. Inte den bästa kombinationen må jag säga. Idag var min bror hör vi har diskuterat högskola. HAn vill plugga vidare jag med.Lika som bär är vi, fast två helt olika bärsorter.

Måste pull myself together och börja göra lite nytta nu. Spindelharpan det vill säga.

TOP 5 härliga uttyck ordstäv
1. Nu har du skitit i det blå skåpet
2. fastnat med skägget i brevlådan.
3. även små kastruller har öron
4. att gräva sin egen grav.
5. nu sitter du brunt till...

adjökens adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0