Martina back in the days

I helgen kollade vi på filmer när vi barn var små, rättre sagt vi kollade på filmen när jag och jonas badar för att han fyllde år ochdet var kul. Jag hade världens hemskaste röst no kidding, Nasal som in i helvete ochsedan lite täppt i näsan nästan.

Jag var elak. det var jag. Ville ha alla leksaker för mig själv eller i alla fall uppmärksamma mina gäster om att den lilla plast ankan var min och den vara bara til låns så länga jag inte var intresserad. Men så fort den blev intresant då var den min leksak igen och jaghade första tjing.


På en film är Susanne på talltop med pojkarna och då leker vi igen, med mina leksaker. Helt plötsligt säger jag
 - jag ska åka till mormor nu.
Susanne fråga:
- Jaha vadska du göra där?
- jag ska leka med elin.
-Hon är inte kvar hos mormor, svara mamma och min glada förväntasfulla min försvinner och förvandlas till ett besviket.





Adjökens Adjö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha martina då ;)

2008-04-22 @ 18:24:51
URL: http://ehliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0