Nalkas helg

Helgen var nog Guds bästa beslut, eller nej för då skulle bara söndag vara helg, vems beslut det än var så var det jälvigt bra gjort. Nobelpris på dig!. I onsdags morse lämnade jag ett rum i kaos i dag klev jag in i ett rum med ordning och redan. Vem är då denna städfé kan man fråga sig? det är min lilla finska mormor. Hon städar så dammet flyger runt hennes lilla bastanta torso. Hon är som en ghostbusterfast med damm, en dustbuster! Annikki - the dustbuster, där har vi en filmide jag skulle tjäna pengar på om jag sålde den till, hm låt oss säga Spielberg.  Så ska hon bli biten av en dammråtta och få övernaturliga krafter och en suuperdamsugare. ojojoj, vilken bra film det skulle bli. OCh alla skulle komma på premiären, George Clooney skulle komma och Denzel Washington och alla större amerikanska skådespelare skulle vilja vara med i mina andra filmer.

Top 5 dåliga filmer
1. ALLTID BLACK SHEEP!!
2 the barrower - inte mycket att hänga i julgranen
3. tre timmar av Mel Gibbson som HAMLET- inte kul
4. The fog, ett receptfritt sönmpiller
5. on andra avenyn någoinsin skulle bli en långfilm lämnas denna plats reservarad för just den filmen.


Adjökens Adjö

Kommentarer
Postat av: jonnpa

jaadu. black sheep. the borrower. jag tänker inte ens uttala mig.
men min mormor tröttnade mkt mkt på mitt rum och tog en storstädning. tur också med tanke på imorgon :) men jag är nervös inför hur det kommer att bli. kaos.
K A O S

2008-04-04 @ 21:18:36
URL: http://jbouvin.webblogg.se
Postat av: sofaja

va?! black sheep som är min favorit film! .. not. men va äre för fel på andra avenyn! :P? de är ju rätt bra haha

2008-04-08 @ 19:21:48
Postat av: fridaynightfever

Hamlet är faktikst en bra film och Andra avenyn är i världsklass!!:D

2008-04-09 @ 22:44:13
Postat av: fridaynightfever

Hamlet är faktikst en bra film och Andra avenyn är i världsklass!!:D

2008-04-09 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0