på kvällskvisten

jag tror att man har sina bästa stunder på kvällen, eller i mitt fall på natten. Jag älskar att sova, men liksom inte tonåring som lägger sig 4 på morgonen och sover 12 timmar. JAg gillar att gå och lägga mig runt 1 och sedan vakna vid halv 10. Eller varför inte på eftermiddagen lägga sig och slötitta på teve för att sedan somna och sova en stund. Kanske bara en timme eller så. JAg kan vakna på morgonen och bara länkta tills jag får sova igen. PAtetiskt kan man tycka och det tycker jag själv ibland, men jag kan inte rå för det. JAg älskar att bara sova. Läsa en bra bok, typ kriminalare och sedan somna.

top 5 bästa sovplatserna.
1. sängen i sysslebäck.
2. min säng
3. gröndals säng
4. tältsäng- eller vad jag kallar prinsessäng
5. sackosäck- borde prövas en gång i livet, det är nice.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med dig, jag gillar också att lägga mig sent :)

2008-04-12 @ 00:44:18
URL: http://femtondejuli.blogg.se
Postat av: Anonym

mormors säng på vinden är inte med ;)

2008-04-20 @ 22:27:25
URL: http://ehliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0