Självömkan - mitt bränsle

JAg mår dåligt, jag mår hyperdåligt -det gör jag. Jag mår dåligt och jag tycker synd om mig själv. JAg göder mig själv i självömkan och nu är jag för fet för att vistas utomhus. Nej, jag är inte för fet för att vistas utomhus, jag är för allergisk. Det är den bittra sanningen till min bitterhet.
Men men, min lott i livet och jag vann :
Pollen allergi,
jordnötsallergi
all annan typ av allergi
omöjligheten att göra min föräldrar besvikna
plugghäst- genen


Grattis till mig. Jag vill tacka mina föräldrar för vad dom än gjorde för att jag skulle bli såhär, och självklart samhället för sin dyra medicin. Att var allergisk och kunna leva med det är en klassfråga. Min spruta som jag måste ta om jag får ett anfall, med anfall menar jag stryps långsamt och plågfyllt, kostar inte ett öre mindre än 500 svenska kronor. Sprutan skulle kunna ses som en intivtering i livet och livskvatileé om det inte var så att hållbarheten ligger på hela ett år alias 365 dagar eller iår 366 alias 52 veckor. nu lever jag ett farligt och spännande liv, min spruta har gått ut. Jag lever ett osäker liv vilken adrenalinkick. Dock inte tillräckligt för att rädda mitt liv om något händer, det kan bara min spruta med just konstgjort adrenalin göra.


Igår var en stor dag i mitt liv, Sofia firade sin födelsedag, och det betyer rätt och slätt att jag cyklade från Hälla till Jonna, vilket kan vara en kilometer uppskattiningsvis, och en minder uppåtlutning med en underbar vän, Frida och en enomr palm, födelsedagspresenten, på pakethållaren.  Det var nice. JAg fattade även ett stort beslut angående vänskapen med någon jag inte är villig att kalla min vän längre, men det hör inte hit.

Top 5 tvångstankar jag lider av.

1. inte gå mot rött,
2. Att lägga på sist i en telefonkonversation
3.att alltid lägga ner mina kronor i spargrisen
4. att rycka jättehårt i dörren när jag går hemifrån
5. att alltid ta på mig ansvaret i större sammanhang.


Hälsining till Sara: jag saknar dig och om du läser det är är det bäst för dig att det är kväll eller spöregnar annars finns det inga ursäker att vara innomhus.

Adjökens Adjö

Kommentarer
Postat av: Sara

jag har seglat hela dagen coh ville se till att svea rike fungerar utan mig! that's my exuse! luv ya hun!

2008-05-01 @ 07:44:26
URL: http://videotejp.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0