Ska sköta mina studier, måste klirra VG

Idag ska jag studera, något som jag flitigt skjuter upp. det är Geometri så all förståelse till mig, Idag var jag och gymmade med min far och han kära vän Ola. Ola är från skåne tror jag, min far är från blekinge. Det LÅter så kul när de pratar med varandra. Det var kul på gymmet. jag lyssande på musik och höll mig på ett bra anstånd från fiskögat. Heltplötsigt ser jag hur pappa och ola har ställt sig vi de stroa fönstrerna och njuter av utsikten, tågrälsen. De sår och viftar med händerna och skrattar, helt plötsigt kommer det ett tåg susande förbi. Vilken uppstådelse. de vifast ännu mer med händerna och måttar " att så här stort var tåget, det var baotastort". De skrattar och lämnar förnsrplatsen för att fortsätta deras workout. De är nog bästa vänner.  det är vad jag tror.

Top 5 bra flygplansfilmer
1. CON AIR.
2. Red Eye
3. Flight 9/11 - tror jag att den heter
4. Flightplan
5. the Aviator

en riktigt dålig flygplansfilm: Snakes on a plane.

Adjökens Adjö

Kommentarer
Postat av: Sara

men hey är inte pearl harbor en flygplansfilm? mer en krigsfilm men men

2008-04-08 @ 23:52:55
URL: http://videotejp.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0