VAR FAN ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG?

Jag har inte varit så här upprörd på länge. Det kokar i blodet och jag vet inte om jag är mentalt redo att leva i en värld där det jag nyss upplevt finns i.

JAg sitter och tittar på dircovery och vad är det jag ser, jo en hund som förberdes inför en operation, fine det har jag sett massor av gånger. KOllade på djursjukhuset när jag var yngre. MEn dom har ju censurerta hundens kön! VA FAN. det är en jälva hund. Vad tror Discovery, att det kommer väcka zoofili-gener hos människor som kollar och att tidelag kommer bli lika vanligt som våldtäcktsdroger. Eller att maskinen kommer skriva en låt som heter alla som inte dansar har sex med hundar! . Nej , var är världen påväg? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0