Mitt liv, mitt utseende

Jag brukar inte lida av att andra tycker att jag ser lite sunkig ut, när jag däremot själv ser att min hygien inte lega högst upp på mymental-prio-lista på ett bra tag mår jag dåligt,
detta är min objektiva beskriving av mig själv efter en dag på jobbet när jag kommer rusande på cykeln.

Mitt hår: står för 85% av fettproduceringen i Sverige och i dag har det varit en bra skörd. håret har badat i fett och hänger nu på tork, rakt ner, alltid rakt ner, eller rakt upp. Varje hårtuss är som + och - poler och stöter bort varandra.

Min outfit: lite försmå mjukisbyxor med tandkrämsfläckar, svettfläckar och jacken kändes som ett bra val när jag började cykla i 35 graders skinande solväder. men allt för att dölja vad som är det värsta....

Ansiktet: det är flottigt och finnigt så jag dkulle lätt kunna misstas för en målbrottspojke som kan prata flytande WoW-fackspråk. Ringarna under ögonen antyder att jag är en trebarnmor i klimakteriet, som lämnades av sin man för en yngre kvinna och nu gräver ner sig i sitt jobb som dagisfröken. Läpparna är torra och röda som småbarn som slickar sig om munnen hela vintern och får fula sår om läpparna.

Trots detta tillstånd vistas jag bland andra mäniskor.. med ögon.



Adjökens Adjö..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha klockrent! men jag tycker du alltid är söt!

2008-07-09 @ 00:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0