Fenomenet martina

Mitt hår:

det är som ett konkret bevis på hur jag är, ena sida är ruffsig och tuffsig och lever sitt eget liv och vad jag än gör med vatten, vax och hårspray går det inte att tygla. den andra halva håller sig på plats vet sin plats och gör inga ansträngningar att bryta sin fläckfria vistelse.

Så är jag , ena sida av mig gör allt som jag vill, utan att bry mig, jag klär mig konstigt om jag vill, jag vänder inte mina åsikter efter vinden. Varken vatten vax eller hårspray kan tygla mig, jag kan inte tygla mig.

Den andra sigan är min diciplin och min moral när det kommer till att binda sig vid löften.


Top 5 mina tvångstankar på semester
1. leta efter olika chipssmaker
2. titta i affärer efter tampong/bindor-märken
3. äta spagetti och köttfärsås minst en gång.
4. pressa första dagen och bränna mig .
5. simmma långt ut i vattnet för att se vad som händer


  adjökens Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0