fenomenet: sno saker från föräldrarnas jobb

När jag var liten älskade jag att vara på pappas jobb, de hade nomligen ett helt rum fyllt med pennor och diverse kontorsartiklar. Jag frossade i markeringspennor, sudd och jungfruben. Sen flyttade kontoret och jag växte upp och blev för gammal för att vara på pappas jobb...

idag var jag på pappas jobb för att jag agerade hans personlga chafför eftersom jag var tvugen att övningsköra. Han skulle packa ihop reklamsaker med företagets logga för att sedan dela ut det till de anställda i Karlstad. det var rjöjor och muggar och golfbollar, ja allt möljigt faktist. Då fick jag den där nostalgikänslan över hur jag som liten blev överlycklig av en stiftpenna eller två.

Pappa gav mig ett USB-minne på 1Gb , sen lyckades jag få en tändare och öronproppar. JAg kände mig som ett barn igen, och fyfan jag jag var glad när jag gick där ifrån med mina gratis-saker.


Adjökens Adjö

Kommentarer
Postat av: Anonym

gratis är gott som jag brukar säga

2008-06-21 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0