top 5

top 5 hur man dömmer människor.

1. om personen skalar innåt eller utåt med potatisskalaren
2. om personen säger kaaviaar eller kavviar
3. om personen äter ris ala malta på julen med apelsiner eller saftsås
4. om personen bitar på naglarna eller nagelbanden

5 om personen aktivt kan lyssna/ se på musik eller bio.


vem är du?


Jag skalar utåt för att inte skada mig, vilket jagalltid misslyckas med och hyvlar lite på tummen . Men bara överhuden. säger kaaviaar för att jag kommer från gnälbältet och det låter fint, dock hatar jag det , på mitt dagis kallades männiksor som åt kaviar för kvaiarmosnster för den äckliga andedräckten man får. Jag ärter saftsås till ris ala malta och älskar det !  Ingen jul utan malta. Jag biter på nagelbanden så in i helvete, vet inte varför men det är en vana. Jag kan inte aktivt lyssna på musik eller gå på konserter eller bio, jag tappar fokus på två minuter och mina tankar springer iväg. sen faller jag in i min största börda, jag räknar ner tid.


Adjökens Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0