Att vara eller inte vara är ingen fråga.

ska snart gå och gymma , med min far. Mor min tror att vi inte tränar utan bara fikar, fast det är en lögn åh sanna mina ord. Igår var det en lång dag, men inte som i tråkig utan som den varade läge och väl. Vännerna samlades hemma hos min bror , där utbytte trevliga ord och många skratt. Vid 11 började folk falla av, men många höll sig kvar länge. Jonna och Jim stannade till 1 skulle jag i runda sväganar chansa på. Simon, Matte, Sandra och Viktor stannade till halv 3. Då var MArtina trött vill jag lova, fast jag kände mig smått övergiven när alla gick och jag var "All by myself" och "im not planing to going solo"  tänkte jag. Avslutade med lite städning och Guiden så klart. MIssade kanske två viktiga samtal, jag vet inte.

Idag är pluggdagen nummer 1, jag måste skriva om alla karaktärer i halmet och kunna berätta om den på engelska.

Hamlet is a play written by W. Shakespeare during the winter in 1601. Its about the Prince of Denmak and his struggle to get his unkle to confess that he killed his own father, The King og Denmark, hamlets father. To get at confession HAmelt acts menatly disturbed but one perason catch his lie and gets killed. That person happends to be Opheilas father. Opheila cant handle her father death and Halmets bad behaviour so she takes her own life..... and so on.


ni ser ju. Det ser inte bra ut det här. Nu ska jag träna. Jag akn springa 3 km på 19 min och 10 sek, jag är i alla fall imponerad


Adjökens Adjö


Kommentarer
Postat av: harald

harald blir inte ett dugg imponerad

2008-03-09 @ 11:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0