Det känns så skönt när allting går min väg

MIn linje som först var en författarlinje som blev till en skrivarlinje som blir teaterlinje med skrivprofil. Idag fick vi reda på att alla våra lokala kurser har bytts ut till nationella kurser. Det vill säga att jag inte längre har ett garanterat MVG i diktkonst, för att nu är diktkonst bara en liten del av mitt Svenska C betyg. Hur fick vi reda på det här kan man fråga sig själv. Vår rektor Smittmanis la ut det på internet och tänkte inte informera oss om det. Det känns som om min klass är skolans underdog, eller varför inte hackkyckligt? Vi har inte ens varma lokaler, men dansarna har fem danslärare.
konversation mellan Smittmanis och  Kim

- vi känner oss som skolan hackkycklig och vi blir alltid drabbade, Kim.
- Så ska ni inte känna er alla blir hård drabbade av det här, Smittan
- Men när ni skulle sparka lärarna blev vi hårdast drabbade, Kim
- Dansarna har faktist en mindre streetdanslärare nu, Smittan
- Men vi förlorade 50% av våra lärare, alltså en. Vi hade två och dom hade 6, Kim
- BAJS PÅ ALLA ER. VI HATAR ALLA SKRIVARE. NI ÄR ÄR MIFFON OCH VI FUNDERARA PÅ ATT BYTA NAMN PÅ KLASSEN TILL ARBETDLÖSA ESTETER, Smittan

( detta är en uppskattining över hur samtalet kan ha gått till mellan rektorn och min klsaakompis kim. )

Hittade ett stirrfisköga på tåget. Hon var kanske 10 år kisade med ögonen hade halvlockigt hår och stirrade. Hon åt även Banana Skidds- gott vill jag lova.


Top 5 vänner säsonger
1. säsong 4

2. Säsong 9

3. Säsong 7

4. Säsong 6

5. säsong 10


Detta var ett lat top 5 för att jag inte orkade vara kreativ, alla säsonger är lika bra utom 5:an det är ganska dålig.



Adjökens Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0