Dryg dag numero uno

Det var drygt på gymmet. Jag har upptäckt en baotadryg tjej som jag diskret har iaktigit ett tag nu. Hon är värsta stirraren, hon stirrar så man tror att hennes ögon ska falla ur. Västa fisken som stirrar hela tiden på alla som tränar och så gör hon det som om det var en normal sak. Jag brukar spionera på henne när hon går mellan träningsredaskapen, den fisken. Fast jag är som en sprion under cover.

Hon brukar stirra på mig och följa mig med blicken, hon tror jag jag inte känner hur fikögonen bränner i mig. Sekunden hon vänder bort huvudet ger jag henne en dödsblick, det är inte att leka med. Inte nog med hennes opassade beteende så är hennes ringa ålder upprörade, hon är kanske 15 år, och så har hon inte skor på sig. Ucsh, människor utan hyfs alltså. MAn borde tvinga folk till ordning och uppförade körkort, som ska vara obligatoriskt att visa när man nedvetet gör enansträngning för att vistas ban större folkmassor. Ett storebrors samhälle är vad som behövs för att sätta fisken på plats.
 

Adjöken Adjö


top 5 underhållande ungdomsfilmer som inte ska vara det utan är till för att skrämma ungdomar
1. G-som i gemeskap
2. Hipp Hipp Hora
3. Fjorton suger
4.Stockholmsnatt
5.Hata Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0