Idag paserade jag en milstolpe i mitt liv

idag vaknade jag av att min väckarklocka spelade fix you med Coldplay. det var en slaskig dag med mitt humör var på topp. Jag åkte till skolan en timme innan jag egentligen skulle börja för att hinna gå på en lektion tidigare för att sedan kunna slippa den sista, eller nästsista . det sisa lektionen för dagen var Hamlet med Mel Gibson på tre timmar. Om jag ska kolla på en film jag inte ser på bio kan jag inte släcka lampan för efter 20 min somnar jag, som om jag led av narkolepsi och gratis film i mörker var den utbrytande faktorn.

Filmlektionen hoppade jag över och tog tåget hem. När jag väl var hemma var klockan runt 13.15 och min mormor var hemma hos mig, hon hade städat lite och köpt 2kexchoklad till mig, hon är för söt min mormor. Annikki heter hon förresten.

Vid 20 i två kom jag ner på stan, eller ner och ner jag bor på stan men jag tog hissen ner på stan. Så kan man säga. Jag gick med nervösa men samtidig exalterade steg längst stora gatan, jag viste att inom kort skulle något stort hända , jag svängde in vid korthuset och fortsatte gatan fram. Vid Magic Lines tattu går jag in, slår mig ner i skinnsoffa och väntar. JAg håller nästan andan av spänning. Nu önskar jag att mina vänner varit med. Johan kommer ut i butiken, vi för ett kort konverstion och han avslutar med : Jag kommer snart tillbaka . Han visar mig en papperslapp, jag nicka om mumla: ja, det bli bra. Sen försvinner han igen. Nu börjar jag ångaratt jag inte åt någon lunch men ser det som ett senare problem. Han vinkar in mig i de lilla båste och jag kliver in. Det är nervöst, mycket nervöst.

Han försöker lugna mig med artighets frågor men jag kan inte lyssna. Det är P3 Krister på radio, relations rådet närmare bestämt. Efter 15 min är det klar. Jag har skaffat min första tattuering. JAg är stolt som en förälder på sitt barns student.

Fyfan va cool jag är.

Ett stort tack Till Justina, som kom som en räddande ängel efter och spenderade en dag med mig på stan. OCh som bidrog till min tattuering. Vår vänskap fyller 17 år i år.

Top 5 bästa intromusiken till TV-serier
1. CSI NY out here in the felds
2. Scrubs Im no superman
3. Vänner I'll be there for you
4.Gilmore Girls I will follow you
5. O.C California

ps. låtarna kan ha andra namn men jag orkade inte kolla upp dem, och alla program är inte bra trots musiken.

Adjökens Adjö

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Dagens fråga: Hur har vädret varit hos dig idag? :) Ha en skön kväll! =]

2008-03-06 @ 19:23:46
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Tuppis

vi är uppe i typ 5 nu va?

2008-03-06 @ 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0