in english please.

Jag måste sluta skämmas över allt som händer. Idag skulle musikproddarna lägga musik till våra filmer. Vi hade en timme på oss, tur att alla proddarna ( musikproduktions elver) var där i tid, inte. Vi fick vänta typ fem minuter innan de 10 eleverna som var där var samlade, men sen så skulle dom dela in sig själva i grupper. Man vet ju hur det går när man själv ska para i hop sig två och två med klasskamraterna. Det fanns 6 film grupper och 10 elever, enkel matte säger mig att de inte kan vara två och två, det tog också tid att fatta, jag teg om min vetskap.

När vi kom ut ur salen och skulle bege oss till studiona där klippandet och musikskapandet skulle äga rum, det luktade avlopp utanför. JAg är hyperkänslig för lukter, jag mår illa av att öppna kylskåpet. Sen kom slaget i ansiktet , vi var tvugna att visa HELA filmen för våra arbetskamrater. Jag som man är inte en vacker syn. JAg vill inte leva längre utan bara dra ur proppen och sköljas ner i avloppet. som tur var gick tiden fort och sen smet jag från skolan. Eller läraren sa att vi fick fortsätta på våra noveller själva och sätta oss och skriva var vi ville. JAg ville sitta hemma så jag åkte hem. Hoppas det var okej.

Imorgon blir det bokning av resa i sommar hoppas jag . Vi får se hur det går. Imorgon måste min klass vara med i en knarkundersökning, jag vill inte vara med :det känns töntigt alla kommer att ljuga och sedan kommer lärarna bli sura. Oj va kul jag kan knapt bärga mig.

På fredagen är alla på skolan lediga, utom skrivarna, det vill säga jag . Kul inte på det .

top 5 saker i mitt rum
1. Mördarkamelen
2 Guttan- min docka från förr
3 Man U affischen jag inte har tagit ner sedan min bror flyttade
4. Supertavlan jag fick av Simpe
5. Min spargris fylld med mynt.

Adjökens Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0