När katten är borta dansar råttorna på bordet/ när brorsan är borta bor jag i hans lägenhet!

Nu har brorsan begett sig till Miami, US för något som dom over there kallar för Springbreake Woohoo. Han blir kvar där i två veckor , vilket betyder två helger i hans lägenhet på skiljebo Centrum, Det ska bli kul att prova på vuxenlivet måste jag säga. Även om mina sammanlagda vuxenpoäng är oroväckande låg. JAg dricker inte kaffe, pensionssparar inte, har inte röstat i något val, har inte gått på krogen än och har inte körkort, samt kan inte tvätta kläder( om det inte är möjligt att tvätta dem i diskmaskinen?)

Idag klippte jag och mina gruppmedlemmar ihop vår kortfilm, den handlar om en man vars största passion är vatten. Han bor hos sin mamma och har samlat hela sitt liv i burkar med vatten. Huvudrollen spelas av mig. det känns lite jobbigt att spela en socialthandikappat man som är så patetiska att man inte kan hålla sig för skratt och ser ut som en träsljödslärare. det tar litte på ens självförtroende, men vad gör man inte för konsten och grupptrycket?


Top 5 sämsta reallity shows
1. Drickbart! - vem van kollar på ett program om alkohol som inte heter Big Brother?
2. Prinsar och Prinsessor- kul liv dom har, partydjuren.
3. Top Gear - bilar, tristess på hög nivå.
4. Sofis Mode- JAg hatar henne om jag säger så
5 Förnimelse av Mord- det var kul, men ändå så dåligt



Måste se: Dateline, amrekansk show om hur de sätter dit nätpedofiler, förihelvete vad roligt det är .



Adjökens Adjö

Kommentarer
Postat av: jonna

teoretiskt sätt borde man ju kunna tvätta sina kläder i diskmaskinen, båda har ju vatten och blir varma. dock centrifugeras dom ju inte men man borde prova någon gång för att se reslutatet

2008-03-07 @ 22:51:55
URL: http://jbouvin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0