GMJ

Idag ska jag till Stockholm, hufvudstaden, med min goda vän Jonna. Detta är hennes födelsedagspresent från mig till henne, vi ska gå på Debaser och titta på Good Marning June. Det ska bli nice, men först är det lite quallity time alone i stan. Jag ska köpa en kjol.

Idag fick jag ett mail från min lärare HiHi, hon grattulerade mig till ett VG i matte B. Så nu kan jag andas ut med vetskapen om att jag hittills i mig skolgång äger ett G i betyg. Jag är stolt. Be cool stay in school.


JAg har soleksem. Enligt min mor, hon säger att det kaske aldrig går över utan alltid kommer att komma fram nr jag vistas i solen. Jag ska till Turkiet i sommer, i augusti när det är som varmast, vad kul jag kommer ha på hotelrummet . Det blir jag och aircondition som kommer bli bästa vänner.

Adjökens Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0