Imorgon - inte som alla andra dagar

Jag skulle kunna ljuga, det händer ofta. Dra till med en lögn som " nej , jag kan inte. JAg är typ sjuk" det skulle jag kunna göra. Men varför?

Åh vad jag ska göra i morgon?

Jag ska uppleva den största händelsen i tevens historia sedan teven uppfannns. Det vill säga kolla på CSI/ brottskåd. Jaghar drömt, tjatat och vänta på att något liknande ska hända och så slutar det hela med att mitt favoritprogram är en del av detta.

jag blir tårögd.

Mobilen kommer att vara avstängd vid niotiden i mogon, bara så att alla vet. Jag vill inte bli störd. Detta ska upplevas i dess renaste form...


Regler för eventuella medtittar
1 jag måste godkänna personen, utifrån ett frågeformulär.
2. Inget prat som inte har med programmet.
3 inget förgooglande om slutet.
4 ingar kisspauser bortsätt från reklamen.
5. inget smaskande.

Någon som har lust att joina? jag hoppas inte det.

Adjökens Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0