Krogen

Igår gick jag på krogen med Jonna, 18 år. och hennes man inklusive vänner. Det var trevligt, VIP - bord med skumpa. Kände mig som en riktig kungsholmenrikemansbarn när jag kämpade för att svälja denna så icke tilltaliga brusdryck. Sedan fick vi också fresh fruit.! Det blev en billig krogenrunda.

Inträdet: gratis
Garderob: 20 :-
VIP           : 100 :-
En cider  : 53 :-
vatten       : gratis
gott sällskap: gratis
-------------------------
172:-

nu kan man tycka att det var snålt att inte dricka sig berusad, men jag hade varit på fest innan, hos min morfar. Då dracka jag lite tvåtjugofemmor och sedan ett helt coca cola- glas fråm McD fylld med champange. Så jag hade liksom redan förfestat lite. Sen kom vi hem till mig innan och då dracka jag två BACARDI BREzEER TROPICAL WATERMELON gratis av min bror.


Det enda som var tråkigt vär västeråskomplexet. Det är att man känner typ alla , utaom jag , och därför har ett snygghetsbehov jämtemot omgivningen.  detta gäller främst när man dansar. Detta bryter mot min enda dansregel, Vad är den då Sara?
jo, att inte dansa för att vara snygg, utan dansa på impuls. ! det var omöjligt att inse luft oma sig omkring.







Adjökens Adjö

Kommentarer
Postat av: Sara

ooh VIP område o allt?! jag kännde ingen igår, jag o fanny ägde alla på dans. du skulle vart med! :)

2008-05-24 @ 17:55:28
URL: http://videotejp.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0