martina är ensam hemma, och spenderar dagen med att städa.

Idag gick det två timmar av mitt liv som aldrig kommer åter, det var tiden jag städade lägenheten. Fyra rum på två timmar, det är vad jag kallar superstädning. Nu luktar det inte öl i mitt hem, tror jag. Eller har jag bar avant mig vi stanken, men jag hoppas på det första. Man fyndar hemma när man städar, jag hittade ölburkar av ett värde på 16.50, rakt ner i min fick tack så mycket för det.

Vad hände med den galma goda tiden när man kunde kollar på Bullen? det var ju så bra.

"Kom ihåg att flicka i filmen inte har skrivit brevet". Vi kollade på ett brev idag på dintub, han led så mycketför han kunde inte sluta dansa, och inge kille ville vara med honom för han dansade så ful. Men han var inget tönt för han hade flera vänner, och hade haft flickvänner. Han kunde inte prata med sina föräldrar för dom skulle aldrig förstå. VAD FAN ÄR DET ATT FÖRSTÅ?! han gillaratt dansa, vad ville han höra?

Bullen var coolt rakt igenom.  Men vem kom på namnet? Det känns som om det inte finns någon logik, det känns nästan som ett intärnskämt mellan producenterna. Ska göra en mindre reseach



Adjökens Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0