Min dag, mitt helvete

Idag var det en fin och solig dag,
 idag var det en varm och sommrig dag,
idag var det en dag som bör spenderas utomhus.
Idag vakade jag upp och mådde som om jag hade gjort mig förtjänt av det, fast jag inte hade det.

MIn lungor hade under natten drabbats av minnesförlust och på så sätt glömt dess vitala uppgift, att andas. MIn ögonlock tog sovmorgon vilket betyder att jag inte kunde öppna mina ögon och min näsa led av abstines över att inte ha fått lite nässray och strejkade. JAg vakande i en kropp utan funktion och som hatade mig för att kopplat bort standby-läget för att nu börja använda mina lämmar och organ till fullo. JAg har inte lämnat mitt rum, ännu mindre lägenheten.

jag sitter i husarrest oskyldigt dömd.

Adjökens Adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0