Sentimental-Sara är inte att leka med

Idag tog alla treor studenten, vilket betyder att jag är en del av de nya treorna. JAg kommer därför kalla mig för trean resten av veckan. Vi kollade på utspringet, överstattat sa jag och fick en mindre utskällning av Sentimental-Sara som tycker att det är så tråkigt att alla treor slutar, min mistanke till denna överdrivna sorg litter i en viss Heting som slutar. Hon var i alla fall ledesen.


Roligt skämt jag drog för min lärare som är nybliven pappa, Pål är hans namn:

(Pål haltar som House i serien House, fast utan käpp)
-Pål vad har du gjort, du haltar ju?, frågar jag med en smörig klang.

- jag har spelat fotboll med treorna och stukade foten, svara Pål

- Jasså jag som trodde du hade tappat Simon på foten, skrattar jag .

Pål skrattar inte, Simon är nämligen han en månad gammal son. Det är inte kul att skämta om att man är en dålig föräldre a'la Brittney.


Ni av gör!

Adjökens Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0