Tonight is the night when 2 become 1

För att citera en spice girls-låt, som jag gör så ofta det går, är det här kvällen den kvällen då två blir ett. Jag pratar fortfarande om CSI/Brottskåd. Lek med tanken att program skulle kunna fortflanta sig, då skulle dett vara resultatet. Det skulle i och för sig betyda att alla de gångerna CSI, CSI Miami och CSI NY har sammarbetat skulle ränkas lite som incest. Men nu ska vi inte låta tankarna flyga iväg så långt, eller lång för vissa är det närmre än andra. 

Ta till exempel Österrike-familjen. Det får mig att tänka på när Engla försvann och min mormor ringde och sa att jag inte fick följa med några främmande män in i en bli. Då svarade jag : jag är 18 år. Jag vet sådant. Det fanns ett par i Frankrike som lyckades lura in unga kvinnor i bilen genom att andväda sig av frugan som lockbete. Det betyder alltså att man inte ska följa med någon främmande person in i en bli.

Nu tappade jag min röda tråd. Det jag vill säga är att jag inte är anträffbar mellan 21.00 -23.00 . Så försök inte ens.


Adjöken Adjö


Kommentarer
Postat av: Sara

Gillar detta inlägg skarpt. du är en bra bloggerska! skulle vara ännu bättre om man inte råkade läsa förfina istället för fortplanta. there's no shame in rättstavning! PUSS PÅ DIG HA EN BRA KVÄLL

2008-05-17 @ 19:07:37
URL: http://videotejp.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0