vi har en judas i bland oss

Jag skulle vilja kalla mig för Jesus och min föräldrar för lärjeungar när det kommer till mina allergier. Jaghar lärt dom, tagit mig min fritid och mitt engagemang för att lära mina lärjeungar allt som man behöver för att hålla mig vid liv. Men...

Igår kommer jag hem efter en längre vistelse i fjärran för att njuta av sällskapet mina lärjeungar har att erbjuda, en god middag , rena kläder och allt annat som gör hemmet ett hem. Jag går in i mitt rum, vad skådar jag ? Står inte balkongdörren öppen? Tametusan det gör den. MEn vem har brytigt regel nummer 1, att öppna djälvulens portar? det var frågan jag ställde mig själv. jag frågade min mor varför dörren stod öppen, hon svara att det vara var dörren till balkongen som hon hade öppnat. Jag svara de då att det råkar vara samma dörr som leder från balkonget in tll mitt rum .

Hon var min första misstankte till vem som har förådit mig och vänt sig till herodes. När jag kommer hem senare på kvällen efter att var tvunget att lämna mitt sällskap för mina allergier kommer jag hem til en öppnad balkongdörr. Kan det vara så att hon två gånger har smygit sig in i mitt rum och öppnat djävulsporten? Nej så dum kan hon inte vara , kan det var så att min egen far har förått mig?


fortsättning följer.....


Adjökens Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0