Mumbojumbo funkar inte på mig

Ni kan försöka, det kan ni, med jag vet inte var ni har fått idé´n om att jag skulle förstå. För det gör jag inte. Jag var och kolla på en dator idag och har länge funderat på en MacBook. Jag vet att den är lätt och bra. Inget mer. Då anfaller det mig. Som om jag var doppad i socker och utpacerad i solen en sommardag. Kommer bina, idetta fall datorspråket. JAg fattar ingenting, och vad gör man då? Jo, man låssas förstås. Nickar, hummar, säger jasså, jo men det stämmer. Jag blev inte ett öre rikare på att prata med experten. och vems fel är det? MITT! och det är detsom är upprörande, fan va man ska vara envis som en gammal get.

Nå en macBook, hur låter det?

Adjökens Adjö

Kommentarer
Postat av: Sara

i can teach u tha lingo

2008-11-15 @ 17:22:19
URL: http://videotejp.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0