Jag är en ytterst dålig bloggare

Jag har inte bloggat på länge, kanske detta kan bero på att min dator har kuppat mot mig och har återigen gått sönder. Återigen försvann allting för all framtid. Om min gamla biologilärare mot förmodan skulle läsa det här skulle han muttra under mustachen biologins grundregel "INGENTING KAN FÖRSVINNA, BARA ÄNDRA FORM". det är sant Lenart ingen kan förvinna, men då har all min musik, mina arbeten mitta scrubs och house ärdrat form till något misstänksamt likt ingenting.

Nog pratat om Lennart och om biologi. Nu ska vi fokusera på framtiden, det vill säga att jag ska ha lektion i religion om några minuter.

Ett oktoberlöfte: blogga mer och besöka mormor och morfar mer utan att ta emot pengar från mormor.

Kommentarer
Postat av: frida

min dator gick också paj, allting försvann men min kära far hittade ett pogram så man kan få fram det mesta som gått förlorat:)

2008-10-01 @ 20:07:22
URL: http://fridaynight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0