Kontaktannons

Jag tycker inte om onödig fysisk kontakt. Jag gillar att ligga i min egen säng, för mig själv. Än bitter, flörtar omedvetet och har underhudsfett men inte tillräckligt stora bröst för att kompensera det hela.

Sexuell frustration har ett bevisat botemedel. Sex.


Dagen SMS-konversation till Simon angående porrfilmen Fäbojäntan:

Martina: Hej min mansvän. Du som är en ultraman, 
är fäbojäntan en film du skulle rekommendera inom 
svensk klassisk porr.

Simon:
haha nej. Eller dem är ju rolig att kolla på för att dem är ju så sämst.

Martina: I syftet att skratta är det värt det? Då vet jag . 
Vi håller på att planera  antihjärtansdag. Tack för din expertis.

Simon:Ok, haha men den är ganska äcklig

Martina: Okej då vet jag. Kanske att man ska överväga att låta bl då.

Simon: Haha ja men som sagt men korvscenen se den. As ful

Martina: Jag vet inte om jag hoppas på att 
korvscenen bokstavligen eller en omskrivning. 
Men det bästa sättet att utforska sina gränser är att göra ett empiriskt.

Simon: Det är typ världens största falukorv

Martina:Åh jag kan inte avgöra om det är en riktig 
falukorv eller en mans lem. 
Du leder mig in på farligt vatten. det blir of motbjudande dragningskraft.

Simon: Haha den är riktig
 .


Namnen är fingerade. eller ? 

Adjökens Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0