Guldbaggegalan

Publiken är torr och man ser hur Glans kämpar för sitt liv, karriär och stolthet. Vi har infört en lag mot åldersdiskriminering, men det skiter Glans och skämtar hejvilt om Nils-Petter Sundgrens åldersringar!  Skådespelareliten sitter där självgoda och småskrattar, de är ju trots allt inom branschen, då ska man inte visa sig falla för populärkultur.lama klappningar. var är festen? Nej, Kleerup skulle varit här, påverkad och full i fan.

Gustav Skarsgård har palestinasjal och hans yngre bror Bill är en riktigt pudding. En riktigt pudding.

Varför kan skådespelare inte spela sig själva. De blir så jävla krystat. Detta är ju internationellt fenomen. Vad ska dom upp dit att göra, låssas att inget är inövat, vilket är en lögn. Men tänk om det inte var det? Tänk om alla skådisar pratar så? Nej tackar vet jag komiker, deras jobb är att låssas vara sig själv.

Någon säger något på kinesiska och filmcrewet filmar den enda asiaten i sällskapet. Hon skrattar, detär lugnt skämtet gick hem. Diskret. Snyggt gjort .

Festigt att tacka sina älskare! OCh snuskiga, och dom som knullar i parker., kan det vara samma personer mån tro?

undra om Ola Lindholm känner en besvikelse över att dela ut pris, det betyder ju att chanserna att han är nominerad är ytterst små. 


FYfan va Björn spänner. det är snyggt, det säger jag inte om (fast det gjorde jag ju nu) men det blir lätt pinsamt. det är en filmgala inte raggningssajt. Skärpning Björn, låt inte kändisskapet stiga dig åt huvudet. Men snygg mage, fast det blir så konstigt att säga det, för jag tänker att mage är typ som magsäck, och vem fan tycker det är snygg?

SÅ TUGGAR HAN TUGGUMMI! JÄVLA ARN,VISA HYFFS. är det guliou som har lärt dig den attityden, jag ger mig fan på att det är . 

nu var det roliga slut

Adjökens Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0