Mamma, rör inte mitt rum

Jag har alltid min dörr öppen, jag gillar att veta vad som pågår utanför. Höra när päronen pratar hemlisar om vad de ska köpa till mig i födelsedagspresent. Men nu har jag fått nog. Hon smyger likt en spion in i mitt rum, on a killer mission. Hon smyger in. rullar över sängen.gör en graciös volt i luften och landar på tåspetsarna. 

Hon smyger fram till elementet, och höjer det. Mission complited. Jag kommer hem , helt ovetande om min mammas föräderi. Sitter i mitt rum och är en god medborgare i detta land. Då kommer en obehaglig värme krypande längst ryggraden ( nej, armhålorna och där svettköttlar befinner sig, men det är inte lika poetiskt) . det blir olidligt varmt. Jag bli yr, svammlar. MAmma börjar passande nog be om tjänster. Jag vet inte vad jag binder mig till. Var kommer denna värme ifrån? Är det djävulen som kommer för att hämta mig?

Nej det är mamma som höjer elementet fast jag förbjudit henne. 

Adjökens Adjö


Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha, :) det var väl snällt av din mamma?, hon vill väl inte att du ska bli förkyld^

2009-01-14 @ 14:58:03
URL: http://fridaynight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0