Open stage

DAGENS ANEKDOT :

PLATS: matsalen

HÄNDELSE:
vi satt och åt en näringsrik lunch då det hela hände. Jag hade hängt min KONKEN-ryggsäck på stolens armstöd när en jättelång rockare går förbi. Kliver med sina jättesteg in i axelbandet på min ryggsäck, kliver ner men foten når aldrig marken utan istället faller han handlöst mot marken. Nu känner jag hur detta inte kommer att sluta bra. Han reser sig under stonk och stön upp och inser att han har ont i kroppen och har en trekilos ryggsäck runt foten han hoppar och sprättter med benet innan han förstår att han måste kliva ur den. jag tar emot väska. Det var inte mitt fel, det var inte mitt fel.Han lunkar skadad där ifrån. 


Adjökens Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0